HAZIR OFİS
Siz ofisinizi seçin, ofis yönetimini bize bırakın !
Aylık 2.000 TL + KDV 'den başlayan fiyatlarla ..
Teknik donanım ve altyapısı ile tüm ofis mobilyalarınızın ve hatta asistanınızın hazır olduğu, aidat, elektrik, ısınma, soğutma gibi ofis hizmetlerin tarafımızca yönetilip sizin sadece işinize odaklandığınız hizmet seçeneğimizdir.
Hazır ofis kullanımı ile tüm giderlerinizi tek faturada görebilir, aylık maliyetlerinizi kolayca hesaplayabilirsiniz. Böylelikle gizli maliyetlerden kurtulur, işinizi yapmanın keyfini yaşayabilirsiniz.
Diğer hazır ofis kullanıcılarımızla , dostluklarınızı ve network ağınızı genişletebilirsiniz. Belki de iş ortağınız yan ofisinizdedir …
Paket İçeriklerimiz
7/24 Ofis Erişimi
Temizlik Servisi
Fotokopi/Faks
Prestijli Lokasyon
Telefon Cevaplama
Posta Kargo Alımı
7/24 Güvenlik
Network Ağı
WI-FI
Çay Kahve Servisleri
Toplantı Odası
Metro ile Kolay Ulaşım
Otopark
Detaylı bilgi almak tıklayınız...